16 Mayıs 2012 Çarşamba

Spontane Pasta :)



Elimdeki malzemelerle pasta yapmayı denedim, bol meyveli hoş bir pasta oldu  :)

MALZEMLER:
Arzu ettiğiniz kadar çilek, muz (ben bol bol kullandım)
1 paket supangle
2.5 su bardağı süt
Pastaban yada Hazır baton kek (Eti Paykek Mozaik Kek kullandım)
Eger pastaban ile yapmıyorsanız, çok derin olmayan (en fazla 3 parmak kalınlığında) bir kap
Ben maalesef kap bulamadım o yüzden tava kullandım.




Supangleyi hazırladıktan sonra bir kenara soğuması için koyun.

Tavanın içine boşluk kalmayacak şekilde mozaik keklerimi dizdim.


Daha sonra kenarda ılımış olan supangleden bir miktar dizliğim dilimlerin üzerine dökerek yaydım.
Çilek ve muz dilimlerini ekledim.
Bir miktar supangleyi de meyvelerin üzerine dökerek yaydım.


Görüntüde çok net görünmüyor maalesef:)

Supangleli meyve karışımın üzerini tamamen kek ile kapladıktan sonra geniş düz bir tabak ile tavanın ağzını kapatarak ters çevirdim.

Pastanın üzerine kalan supangleyi sürdüm ve meyvelerimle süsledim:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder