4 Nisan 2012 Çarşamba

Sezar Salata

Dün markete gidince farkettim ki artık bol yeşillikli salata hazırlamanın zamanı gelmiş:)
Yeşilliklerimi ve bir de en sevdiğim salata sosunu aldım ve eve gelir  gelmez giriştim salata yapımına....





İşte benim en sevdiğim salata sosu! Hellmann's Caesar Dressing!
















Malzemeler:
Bir bağ roka


İtalyan lola rossa kıvırcık marul

Cherry domates
1 adet taze soğan
2 adet tavuk göğsü
zeytin yağı
soyasosu(olmazsa olmazım ama olmasa da olur)

Yapımı:
Bir çukur salata kasesinin en altına sırasıyla rokaları, marulları ve taze soğanı doğrayıp koyun.
Bir tabakta soya sosunu tavuk gögüslerine yedirdikten sonra kızgın teflon tavada iyice pişine kadar tersyüz edin.

Tavuklar piştikten sonra salatınızın el üstüne yereştirin,cherry domateslerinizi ikiye bölüp serpiştirin. Son olarak tuz, zeytin yağı ve sosunuzu ilave edin.

İşte bu kadar:)
Ben bir de yanına Campagna Red Pesto sosuyla makarna yaptım!
                       Denemekte fayda var bence:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder