16 Temmuz 2012 Pazartesi

Peynir ve Patates?




Yaz sıcaklarının rehaveti ve derslerin bitmiş olmasının tembelliğiyle 
blog yazılarıma uzuuuuuuuuuuuuuuunca bir ara vermişim. Zaten doğru dürüst bilgisayarımın bile başına oturmuyordum evde:)
Ve evet kaçınılmaz son olan yaz okulu başladı ve kopiket masasının başında pineklemeye ne kadar dizi varsa izlemeye, dirseğinin üzerine yatıp kısık gözlerle kitap okumaya, yaza dair saçma sapan ''yeah'' ''oo baby'' ''nanana'' içerikli boş club şarkıları dinlemeye başladı. Eee tüm bunlar olurken de bloguna bir bakmaya, yeniden ilgi göstermeye karar vermiş bulundu :)


Şimdi....

Tarif vereceğim vermesine ama ben denemedim (deneyemedim) haliyle...Malum yurt hayatı zor.... Ama en yakın zamanda denemeye can atıyorum:)





Orta boy ince kabuklu patatese bıçak ile derin kesikler atılıyor...



Bu derin kesiklere kaşar peyniri(yada mozerella), çedar yerleştiriliyor...






     Üzerine bir miktar zeytin yağı gezdiriliyor....
(tuz ve baharat kısmı size kalmış) 

Sonraa.....fırına veriliyor....
Fırında peynirler biraz eridikten sonra patateslerin üzerine krema ve rendelenmiş çedar serpiliyor...



Tekrar fırına koyulup.....180-200 derece de 45-55 dk pişirip alınıyor...



Çok lezzetli durmuyor muuu!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder