5 Ocak 2012 Perşembe

FİNCAN AŞKI BAŞKADIR!





Evet kesinlikle öyledir! Mutfağıma göz atmam 
yeterli kahve fincalarına olan düşkünlüğümü 
görmek için aslında :) Şöyle bir durum da var ; 
bir tane bile su bardağım yok. Kendimce durumu 
baya abattığımı hissediyorum :) Neyse....


Yalnız kendime hak veriyorum. Özellikle yılın bu zamanları ve mayıs sonu haziran başı biz öğrenciler için kırmızı alarm demek oluyor....


Az uyku....


Çok ödev...


FİNALLER....

VE....KAHVE....KAHVE....KAHVE!


Hatta öyle ki bazen keyif kahvesi içmeyi özlüyorum ciddi ciddi...


Bu arada yine gecenin bir yarısı ve istatistik çalışmamak için ne kadar fincan resmi bulabildiysem baktım...beğendim...hayran kaldım....kıskandım....bende olsun istedim....





















fincan deyip geçmemek lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder